Forum Finansowe - Sukces Finansowy

Forum Finansowe - Sukces Finansowy (http://www.sukcesfinansowy.pl/index.php)
-   Forum Bankowe (http://www.sukcesfinansowy.pl/forumdisplay.php?f=62)
-   -   wypowiedzenie umowy w inteligo (http://www.sukcesfinansowy.pl/showthread.php?t=6333)

Przemysław Adam Śmiejek 28.06.2010 09:50

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 10:17, knrdz pisze:
>
> Opłatę za przelewy zewnętrzne. I miesięczną za kartę debetową (pod
> warunkiem wykonania nią w danym miesiącu płatności bezgotówkowych na
> kwotę co najmniej 100 zł).


No to i tak gorzej niż w mBanku.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Krzysztof Szmergiel 28.06.2010 12:30

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
On 06/28/2010 11:49 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
> można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
> nieźle wkopać.


Mozna zamowic na zapas.

K.

Agnieszka Żuk 28.06.2010 12:35

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź
przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".

Odwołują się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
"Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
zostać rozwiązana.

Aby ujednolicić treść oświadczenia został przygotowany przez Inteligo
stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci mają
możliwość zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
konsultantem. Mogą go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).

Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłają go:
przyjmują jedynie zamówienie. 2 dni robocze to maksymalny czas na
jego realizację plus czas wysyłki.
Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
rozpoczął się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
na adres widniejący na nim.

Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
otrzymamy prawidłowo wypełnioną i podpisaną dyspozycję zamknięcia
konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
zgodnych z TOiP.

Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
wydłużyć proces zamykania konta.
Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
"zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
wyraźna. Wyraźne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
banku do jej realizacji.

Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
występuje.

W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.


Agnieszka Żuk

mojeinteligo.pl
moje@inteligo.pl


Jarek Andrzejewski 28.06.2010 12:54

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
On 28 Cze, 14:35, Agnieszka Żuk <agazukintel...@gmail.com> wrote:

> Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
> nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
> rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
> Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
> I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
> występuje.


a ma to jakieś oparcie w przepisach? Oczywiście, że bank może
oczekiwać uregulowania zadłużenia. Ba, nawet ma do tego celu potężne
narzędzie: bankowy tytuł egzekucyjny.
Ale na tej podstawie przecież nie może przedłużyć okresu
wypowiedzenia. Mylę się?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Przemysław Adam Śmiejek 28.06.2010 13:05

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 14:30, Krzysztof Szmergiel pisze:
> On 06/28/2010 11:49 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
>
>> Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
>> można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
>> nieźle wkopać.

>
> Mozna zamowic na zapas.


1 sztukę.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Wojciech Nawara 28.06.2010 18:01

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 15:05, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

>> Mozna zamowic na zapas.

>
> 1 sztukę.


Ale masz jakieś wsparcie?

Przemysław Adam Śmiejek 28.06.2010 19:28

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 20:01, Wojciech Nawara pisze:
> W dniu 2010-06-28 15:05, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
>
>>> Mozna zamowic na zapas.

>>
>> 1 sztukę.

>
> Ale masz jakieś wsparcie?


A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
kodów w mBanku?


--
Przemysław Adam Śmiejek

Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

Wojciech Nawara 28.06.2010 19:43

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 21:28, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

>>>> Mozna zamowic na zapas.
>>>
>>> 1 sztukę.

>>
>> Ale masz jakieś wsparcie?

>
> A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
> zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
> kodów w mBanku?


Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna. A co zrobisz
z tą wiedzą to już Twoja sprawa.

Przemysław Adam Śmiejek 28.06.2010 19:47

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 21:43, Wojciech Nawara pisze:
> Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna.



A jak je zamówić?


> A co zrobisz
> z tą wiedzą to już Twoja sprawa.


Nic nie zrobię, bo dla mnie wersja z esesmanami jest ekstremalnie
wygodna. Więc i tak nie mam zamiaru nawet zastanawiać się nad Inteligo.
Żadnych korzyści nad mBankiem jak dla mnie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

Wojciech Nawara 28.06.2010 19:54

Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
 
W dniu 2010-06-28 21:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> W dniu 2010-06-28 21:43, Wojciech Nawara pisze:
>> Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna.

>
>
> A jak je zamówić?


Jeżeli nie ma pola, to widocznie zamówić jedna po drugiej, to chyba
oczywiste?


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 18:12.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.1 PL2 ©2009, Crawlability, Inc. (Unregistered)