Forum Finansowe - Sukces Finansowy


Wróć   Sukces Finansowy > Forum Finansowe > Forum Bankowe

Odpowiedz
Stary 29.12.2010, 12:50   #1
Rafal M
Gość
 
Posty: n/a
Domyślnie Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?

Witam

Czy ktos z Was wie jakie banki oferuja karty kredytowe z cashback?

Ogolnie, chce sobie wyrobic druga karte kredytowa i warunkiem sa:
cashback oraz proste do spelnienia warunki zwrotu oplaty za karte
(tak, a by karta byla w praktyce bezplatna).

Z tego co wiem:
- Polbank - i ta karte akurat mam

- KIS - bezplatny, tylko ze cashback to na razie promocja do konca
stycznia 2011. Ktos wie jak bedzie dalej? W sensie czy cashback
zostanie (ewentualnie z obnizonym %). Bo jak bym wiedzial ze zostanie,
to wlasnia ta karte bym bral jako dodatkowa.

Jakie jeszcze banki wydaja karty z cashback? Wiem ze robi to Alior
(tyle ze ta karta jest "droga w eksploatacji").


Pozdrawiam
Rafal


  Odpowiedź z cytowaniem
Stary 29.12.2010, 13:06   #2
MarekZ
Gość
 
Posty: n/a
Domyślnie Re: Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:a3880cf4-881d-4ba8-ab78-d809a7cd5c15@k11g2000vbf.googlegroups.com...

> - KIS - bezplatny, tylko ze cashback to na razie promocja do konca
> stycznia 2011. Ktos wie jak bedzie dalej? W sensie czy cashback
> zostanie (ewentualnie z obnizonym %). Bo jak bym wiedzial ze zostanie,
> to wlasnia ta karte bym bral jako dodatkowa.


IMO trzeba brac KIS. Kazdy bank moze oferte moneyback pogorszyc/skasowac w
kazdej chwili. A w przypadku KIS przynajmniej co do zasady wiadomo, ze do
konca 2011 bedzie to dzialac, wiec to raczej zaleta, a nie wada. A co bedzie
na rynku za rok to nikt nie wie.

--
  Odpowiedź z cytowaniem
Stary 29.12.2010, 13:47   #3
spammtrapp
Gość
 
Posty: n/a
Domyślnie Re: Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?

W dniu 2010-12-29 14:06, MarekZ pisze:
> IMO trzeba brac KIS.

Na miesiac? Jest szansa ze nie zdaza wyrobic:P
"Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. włącznie."
  Odpowiedź z cytowaniem
Stary 29.12.2010, 13:51   #4
MarekZ
Gość
 
Posty: n/a
Domyślnie Re: Karty kredytowe z cashback - w jakich bankach?

Użytkownik "spammtrapp" <spammtrapp@gdzieswsieci.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:iffe5v$o5v$1@news.onet.pl...
> W dniu 2010-12-29 14:06, MarekZ pisze:
>> IMO trzeba brac KIS.

> Na miesiac? Jest szansa ze nie zdaza wyrobic:P
> "Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. włącznie."


Kurde sorry, nie zauważyłem, że to do końca stycznia, a nie do końca roku.
No to bym się wstrzymał ten miesiąc, czy to przedłużą.

  Odpowiedź z cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia tematu
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz dodawać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w temacie
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek
Opłata rachunków z KK - w jakich bankach? - Użytkownik "Michał Kurowski" <mkur@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id19n8$aiu$1@inews.gazeta.pl... > > Jak zawsze pomijany z...
BIK a karty kredytowe - Użytkownik MarekZ napisał: > Uzytkownik "Pawel K." <pawel1234ppp@interia.pl> napisal w wiadomosci > grup...
Karty kredytowe CITI - inaczej o kartach kredytowych CITI: nie dyskutujmy tutaj o tym, co dają karty poszczególnych segmentów, jak się złote zdewaluowały, ani jaki...
Pekao SA - Karty kredytowe - Przygladam sie "podstawowym" kartom kredytowym na stronie Pekao: http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/karty_podstawowe/ i nie bardzo...
eurobank - karty kredytowe - Szybkie pytanka: 1) czy w eurobanku w przypadku kart kredytowych widac srodki zablokowane na transakcje juz wykonane a jeszcze nie rozliczone?...


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 11:28.


Polecane: Finanse mf.gov.pl | Forum o Funduszach Europejskich
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.